بازدیدها: 1689

کمپانی QNET عضو سازمان تجارت جهانی بوده و مورد تائید آن و همچنین در ساختمان تجارت جهانی مستقر می باشد. دفتر مرکزی کمپانی در ساختمان تجارت جهانی بندر آزاد هنگ کنگ قرار دارد . که شرط ورود به این ساختمانها بغیر از عضو یت شرکت در خود سازمان تجارت جهانی ، داشتن ضمانت و گارانتی 5 دولت بزرگ از قبیل انگلیس و آمریکا و… و همچنین داشتن ضمانت نامه و پشتوانه از طرف 7 بانک مرکزی کشورهای مختلف می باشد .

سازمان تجارت جهانی برای تایید یک کشور یا کمپانی 30موافقت نامه تعیین کرده است که کمپانی یا کشور باید تمامی این مفاد نامه ها را رعایت کند.

بخشی از مفاد نامه ها را اشاره میکنیم:

۱

  1. داشتن تاییدیه از ۵ کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد شامل آمریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه و چین(جالبه ایران با روسیه و چین مثل برادر هستند ولی حتی روسیه در نشست ۵+۱ به ایران تاییدیه نداده است.)
  2. رعایت حق تکثیر (تمامی محصولات تولیدی داخل کشور باید اصلی باشد و تمامی برند های داخلی باید ثبت بین المللی باشند)(جالبه ایران در دادگاه لاهه هلند به علت کپی زدن و تقلب در ویندوز معادل ۲میلیارد دلار جریمه،سامسونگ ۲میلیارد دلار چون در سال ۱۳۹۹ محصولات سامسونگ به ایران وارد نمیشود چون بدون مجوز از شرکت مادر سامسونگ اقدام به تولید و مونتاژ غیرقانونی با لوگو ی سامسونگ شده است،کمپانی اپل،کمپانی سونی،کمپانی ال جی و خیلی دیگر از کمپانی ها)
  3. رعایت ثبات اقتصادی (بالا بردن نرخ محصولات باید با صلاح دید سازمان و همراه با برنامه‌ریزی باشد که مصرف کننده یا تولید کننده متضرر نشوند)(جالبه در ایران به دروغ و تغییر افکار عمومی که دلار در ایران گرون شده است و تورم وجود دارد ذهنیت های مردم را تغییر داده تا به یکسری دروغ هاشون شک نکنند.ولی متاسفانه در ایران هیچ گونه نظارت و مدیریتی در این زمینه نیست و به علت دزدی های کلانی که میشود باید تورم و فقر وجود داشته باشد.)
  4. رعایت حق گمرک و مالیات (۳ درصد تا ۸ درصد)(جالبه در ایران بیشترین درصد گمرک در بین تمامی کشور ها را دارد که ۱۲۰ الی ۳۲۰ درصد می‌باشد.در کشور هایی که زیر نظر سازمان تجارت جهانی بوده گمرک حذف و مالیات سالیانه فقط ۸ درصد از جمع حقوق سالیانه شخص پرداخت میشود.یعنی اگر شخص در سال میانگین ۱۰۰هزار دلار درآمد داشته باشد ۸درصد مالیات پرداخت میکند.ولی در ایران از حقوق مالیات دریافت میکند،از شارژ شماره تلفن ،از بسته خرید،از کارت به کارت،از خرید،از پس انداز،از خرید و فروش،از زندگی،از مرگ،از تولد،از جاده،از هر چیزی که فکرش رو بکنید که اگه بیایید جمع کنید حدود ۵۰۰درصد مالیات پرداخت میکینم،)
  5. رعایت حقوق بشر (۱: ممنوع بودن کار کردن برای افراد زیر ۱۸ سال و ۲: حقوق کارکنان ۵۸۰۰ دلار در هفته)(جالبه در کشور های جهان اولی و زیر نظر سازمان تجارت جهانی به هیچ وجه نباید زیر ۱۸ سال کار کنند و باید تا سن ۱۸ سالگی تحت پوشش دولت باشند با حداقل حقوق ۱۰۰۰دلار در ماه و خدمات درمانی رایگان باشد،ولی متاسفانه در ایران نمونه فیلم آواری باران،بچه های کار،از سنین کودکی مشغول کار بوده،نه تنها حق درمان رایگان نیست بلکه از ما پول هم میگیرد و با منت بیمه مان میکند،حقوق بیکاری در کانادا ۷۰۰۰دلار است،دانشجویان کشورهای خارجه بهشون حقوق داده میشود،ولی متاسفانه با بالاترین هزینه ها فقط مدرک بی ارزش نتیجه میشود،حقوق بیکاری در سوئیس ۵۰۰۰یورو می‌باشد یارانه قطر ۱۲۰۰۰دلار،دبی۱۰۰۰۰دلار،عربستان۸۰۰۰دلار و……)

این تنها بخشی از مفاد نامه(۵مفاد نامه)بود که ایران حتی یکی از اینها را انجام نداده و نخواهد داد بخاطر دزد ها و اختلاس ها و آقازاده ها،ولی کمپانی QNET نه تنها این ۵ مفاد نامه بلکه تمامی ۳۰مفاد نامه را رعایت میکند و زیر نظر این سازمان فعالیت میکند.

یکی دیگر از سازمان های وابسته به سازمان تجارت جهانی،سازمانی است به بنام کسب و کار های خانگی ملل که در این سایت تمامی کمپانی های بین المللی و برتر تمامی سرور های سایت که معادل خرید و فروش ها،پورسانت ها،محصولات و ……می‌باشد را تجزیه و تحلیل میکند و میتوانید خیلی ساده مثل یک مدیرعامل تمامی فروش های کمپانی،پورسانت های پرداختی و ….را نظاره گر باشید.به سایت بروید

که وقتی شما وارد این صفحه میشوید تا زمانی که این صفحه آنلاین است یکی از نمودار ها ثانیه ایی چند صد دلار اضافه و اضافه میشود که این نمودار نشانده فروش کمپانی در کل دنیا در ثانیه می‌باشد و حتی یکی از نمودار ها مشخص میکند که در سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ چقدر فروش در ماه داشته است.و حتی میزان پرداختی حقوق در ماه،هفته و سال را نیز نشان میدهد.

5/F Mass Mutual Tower

38 Gloucester Road

Hong Kong

Tel: +852 2827 1889

Fax: +852 2827 1833


پشتوانه بیش از 196 کشور جهان

-از جمله:

آمریکا، انگلیس، آلمان، سوئیس، فیلیپین، امارات عربی، مالزی، سنگاپور، هند و …

همکاری روئسای جمهور و اشخاص تراز اول کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی برای ضرب سمبل مربوطه و رزرو هتل های موجود و خدمات مخابراتی و غیره.

ضمانت بانکهای جهانی

هر یک از محصولات تولید شده توسط QNET ، در یک سمت دارای طرح مربوط به یک کشور و در سمت دیگر گارانتی یکی از بانکهای مرکزی کشورهای مختلف جهان می باشند که تصویر مهر هر یک از بانکها در پشت محصول ضرب شده وهمچنین در شناسنامه محصول موجود می باشد.


فعالیت زیر نظر پلیس بین المللی(اینترپل):


دادگاه  IAC لاهه

انجمن احقاق حق مستقل (Independent Adjudication Counsel) به ریاست دیوان عالی لاهه هرگونه نزاع یا دعوادر رابطه با تجارت الکترونیک را رسیدگی و احقاق حق میکند و دعاوی کتبی از راه دور را می پذیرد و به حضور شخص نیازی نیست . کیو نت خود را به IAC واگذار کرده تا مطمئن شود که با همه مشتریانش منصفانه و به درستی برخورد میشود . لازم است بدانید که IAC قدرت کامل دارد به QNET دستور دهد و طلب خسارت کند که تا کنون این اتفاق رخ نداده است .


سازمان ملل

کیو نت طرف قرار داد با سازمان ملل متحد ( سازمان فائو ) می باشد.(برای کمک به کودکان گرسنه دنیا ) قرارداد و دریافت مجوز از رئیس سازمان فائو ( سازمان ملل متحد).


پلیس اینترنتی

کلیه معاملات و امور حسابداری کمپانی توسط سازمان بین المللی وری ساین(VERISIGN)  معروف به پلیس اینترنتی تضمین و گارانتی شده است .توضیح اینکه امضای این سازمان در پای صفحات کمپانی بوده و با کلیک کردن روی آن میتوان به سایت سازمان وری ساین متصل شده و برگه تائیدیه کمپانی رو دریافت کرد .


کارخانجات جواهر سازی معتبر دنیا

همکاری 8 کارخانه جواهر سازی معروف و معتبر دنیا با QNET جهت ضرب محصولات و جوایز کمپانی از جمله :ضرابخانه سلطنتى كانادا، ضرابخانه سلطنتى انگلستان ، ضرابخانه سلطنتى استرالیا، ضرابخانه پرت وایالات متحده، آندورا ، کارخانه MAYER MINT آلمان با بیش از 130 سال سابقه .    خریداری  51%سهام کمپانی  b.h.mayer mintآلمان.

کارخانه ی BH Mayermint درآمد 3 سال اول همکاریش با QNET ، برابر با درآمد 130 سال قبلش بوده که به صورت سنتی کار میکرده .


روابط دولت ایران با کمپانی

– در سال1381 ، 30% سهام هواپیمائیه ماهان توسط این کمپانی خریداری شده است.

و …


محصولات Q Technologies

*14آوریل 2005 شركت بین المللی كیو نت واقع در هنگ كنگ اعلام كرد كه شركت United Networks كه یكی از بزرگترین شركتهای خصوصی مخابراتی در لندن است را تحت حمایت خود قرار داد .


همکاری با معتبر ترین و بزرگترین بانک های بین المللی از جمله بانک توسعه اقتصادی آسیاADB ,بانک های ICICI,بانک HFCهلند،بانک چارترز انگلیس،برمودا آمریکا،امریکن بانک،چیس منهتن ،ویزا،مستر کارت(جالبه ۶ درصد سهام و دارایی بانک برمودا برای کمپانی بوده که گردش سالیانه ۸ونیم میلیارد دلار است که چندبرابر دارایی تمامی بانک های ایران است،بانک مستر کارت که بزرگ تمرین بانک بین المللی است که تنها برندی که اجازه چاپ و افتخار مستر کارت است که یک برند معتبر را روی کارت های خود چاپ کند برند کمپانی QNET است.)

***اعتبار بین المللی یک کمپانی چقدر باید بالا باشد ، تا باشرکتهایی چون Microsoft آمریکا ،X CHANG WORLD ، BH Mayermintآلمان و بانک FCIB هلند که یکی از بزرگترین بانکهای دنیا می‌باشد همکاری نزدیک و شراکت داشته باشد . ( گردش مالی سالیانه‌ی بانک FCIB ، سالی 8/1 بیلیون دلار می باشد و 5/48 % از سهام بانک برمودا ( یکی دیگر از معتبر‌ترین بانکهای دنیا ) را دارا می‌باشد  FCIB و برمودا ، اعضای اصلی Master Card و Visa Card هستند). 

بانک توسعه اقتصاد آسیا ADB

عضویت هیات مدیره کمپانی در بانک توسعه اقتصادی آسیا ADB.

تاسیس ۲۵ دانشگاه در اقصا نقاط دنیا در مالزی،هلند ،سوئیس،آمریکا،هلند،هند،ژاپن تحت عنوان GITA,QIU,QLAREN,PERAK, SWISS E-LEARNING


اسپانسری ها

اسپانسری تیم باشگاهی منچستر سیتی انگلیس از سال ۲۰۱۴ تا الان(تا قبل اسپانسری کمپانی هیچ جامی یا کاپی برنده نشده بود ولی کمپانی با ارسال چک سفید امضا برای پپ گواردیولا و اسپانسری مالی قدرتمند این تیم از سال ۲۰۱۴ هر ساله قهرمان لیگ اروپا و انگلیس میشود و ارزش توپ این باشگاه به بیش از ۵۰۰هزار دلار می‌باشد چه برسد به بازیکنان آن.و نقل و انتقالات چندصد میلیون دلاری انجام میشود.)کلیک جهت رفتن به اطلاعات منچستر سیتی مردان _ کلیک برای زنان

اسپانسری تیم سوانسی و آرسنال

اسپانسری f1

یکی از بزرگترین اسپانسری های انجام شده در زمینه ماشین های فرمول یک اسپانسری کمپانی کیونت است که با مبلغی 60.000.000 یورو اسپانسری شده است که قبل از این اسپانسری یک شرکت نفتی به مبلغ 20.000.000یورو اسپانسری کرده بود.که کمپانی در حال حاضر 2پیست و 2 ماشین را دارا میباشد.

اسپانسری کمپانی qnet در انیمیشن the car و همکاری با سر ریچارد برانسون

اسپانسری تیم بسکتبال زنان ترکیه

اولین و بزرگترین موسسه خیریه بزرگ دنیا بنام RYTHM به معنی بپاخیزید خودتان را ارتقا دهید تا به جامعه بشریت کمک کنیم.

کمک مالی و ارسال تجهیزات و غذا و دارو به سیل اهواز,سیل گرگان؛زلزله بم,زلزله ورزقان؛زلزله کرمانشاه(ولی متاسفانه توسط دولت مصادره شده و به دست مردم نرسیده)

و کمک های فراوان به تمام دنیا و کشور های جنگ زده مثل سوریه و فلسطین؛کشور های فقیر؛کمک به افراد و بچه های بی سرپرست و مشکلات جسمی و …..

اسپانسری بالیوود از سال 2019 به بعد

اسپانسری آهنگ من رویایی دارم از جنس آزادی از ابی و شادمهر

دریافت لوح تقدیر از سر پاپ برای آرمان کمپانی RYTHM

آقای سر داتو ویجی اسواران عضو اصلی پارلمان اقتصادی بین المللی و حق رای و کرسی در اقتصاد کشور ها

موفق ترین تجارت توسط موفق ترین تاجر در روزنامه MBA آمریکا در سال2013

دریافت لوح تقدیر از رییس جمهور های کشور های متنوع

نویسنده کتاب های پرفروش در قلمرو سکوت,مدیر موفق و…..(اگر این شخص کلاهبردار است چرا کتاب هاش در ایران چاپ میشه؟چرا برای نشر و چاپ کتاب هاشون 3 سال تمام دربه در تلاش میکرند که مجوز چاپ رو از آقای داتو ویجی اخذ کنند؟)

دفاتر نمایندگی

دارا بودن دفاتر نمایندگی رسمی دربیش از23 کشور جهان از جمله:آمریکا مالزی فیلیپین  ارمنستان عراق آذربایجان امارات متحده عربی عمان هند و …

مشاهده ثبت دفاتر رسمی کمپانی در سایت کمپانی

  از موفقیتهای بخش کیو تکنولوژی

می توان به شرکت مخابرات انگلستان اشاره نمود که کلیه سیستمهای مخابراتی خود را با استفاده از محصولات یکو تکنولوژی و با پشتیبانی این بخش از کمپانی QNET اداره می نماید.

WWW.QICOMM.COM

Q TALK

کارتهای تلفنی است که مشتری می تواند از طریق آن به کلیه کشورها پیام کوتاه یا SMS ارسال نماید.

I CONNECT

محصولات این بخش جهت مکالمات خارج از کشور ( مکالمات بین المللی ) طراحی شده و مزیت و ویژگی آن این است که هزینه مکالمات بین المللی را برای مشتری تا 80 درصد کاهش می دهد.و …

که دیگر محصولات و خدمات و اعتباراتی که هر کدام دارای مزیت های منحصر به فرد خود می باشند.

شبکه‌ی تلویزیونی اختصاصی

کمپانی  QNET دارای یک شبکه‌ی تلویزیونی اختصاصی است . . . این شبکه فعلآ قرار هست تنها در تعداد کمی از کشور‌ها ( چند کشور شرق آسیا ، آمریکا و چند کشور دیگر ) فعالیت کند.این شبکه به صورت 24 ساعته تبلیغ کمپانی QNET و محصولات آن را می‌نماید.v- tuob


دریافت گواهی ایزو 9001

اول ژوئن 2005کمپانی QNET مفتخر به دریافت گواهی ایزو 9001 شد

*** بیشترین کمک در سیل گلستان به ایران.

***دادن مبلغ 5000دلار به افرادی که در زلزله جنوب هند که TC داشتند. 

***دومعدن طلا درماکاوو چین. 

***در حال حاضر یکی از صنعت‌هایی که  QNET در آن به شکل حرفه‌ای سرمایه گذاری می‌کند ، صنعت هتل سازیست . بیش از 25 % از کل هتل‌های قاره‌ی آسیا متعلق به کمپانی  QNET   می‌باشد  وهمچنان بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

– طرف قرار داد با یکی از بزرگترین آژانسهای بین المللی صنعت هتل داری   QVI و        X CHANG WORLDدر زمینه VACATION مسافرت و تفریحات با بیش از 4000 نقطه تفریحی در بیش از100 کشور و داشتن 2500.000 جابجایی مسافر در سال و همچنین 40 شعبه در سر تا سر دنیا با بیش از 7000 کارمند و خدمات 24 ساعته برای رزرو خطوط هوایی.سرمایه گذاری در صنعت توریست وفروش یک محصول به عنوان .QVI
*51% -هتلهای آسیایی 5 ستاره به بالا.

 -خرید یک جزیره در مالدیو به طور کامل. 

***از نظر اعتبارات بین المللی در بالا‌ترین سطح ممکن قرار دارد و با بزرگترین کمپانی‌های جهان همکاری دارد ، و افراد بسیار سرشناسی در شبکه‌ی آن به عضویت در آمده اند ( نخست وزیر چندین کشور آسیای شرقی ، فرانس بکن بائر ( مرد شماره 1 فوتبال آلمان ومسئول برگذاری جام جهانی 2006 آلمان ) ، تعداد زیادی از هنرپیشه‌های تراز اول هالیوود ( جیم کری ، نیکول کیدمن ، آنجلیا جولی ، تام کروز ، كاترین زتا جونز و غیره).
***از نظر مسائل IT در سطحی بالا قرار دارد ( سرور این کمپانی ، قوی‌ترین سرور سال 2003 کمپانیMicrosoft می‌باشد.) 
***به گفته‌ی سایت Microsoft در اثر همکاری ایشان با QNET فروش مایکروسافت، تا سالیانه 10 میلیون دلار بالا رفته . . . ! ( در ضمن کمپانی QNET از سوی کمپانی Microsoft به عنوان رهبر تجارت الکترونیک جهان نام برده شده).

***با بزرگترین شرکتهای پستی دنیا همکاری دارد. ( Fedex ، Aramex ، DHL ، UPS ، TNT).

***لیدر‌های آن به معنای واقعی نتورک مارکتینگ را درک کرده  و قوی‌ترین نتورکر‌های دنیا را دارد و به بهترین نحو ، کار بازار‌یابی را برای کالای شما انجام می‌دهند . ( به دلیل برخوردار بودن از کامل‌ترین وحرفه‌ای‌ترین و به روز‌ترین آموزشها ، در بین سایر کمپانی‌های فعال در سطح دنیا V-team هر سال ، در حدود 30 سمینار علمی عظیم ، در نقاط مختلف دنیا و در کشور های مختلف ، برگزار میکند.)

***امضای موافقت نامه بین شركت QNET و وزارت توریست و گردشگری كامبوج برای ضرب سكه كلكسیونی ” آنگور وات ” . 22 سپتامبر 2004.

*** شركت QNET اسپانسر همایش ” Disney on Iceـ انیمیشن زشت و زیبا ” در مالزی ، با حضور 200 كودك یتیم و بی سرپرست شد. نوامبر 2003


*** شركت QNET اسپانسر مسابقات بدمینتون 2003 قهرمانی جهان ، در بیرمنگام انگلستان شد. ژولای 2003..

** QNET ، اسپانسر مراسم ” شب خیریة كمك به سالمندان و سالخوردگان ” در سنگاپور شد. سپتامبر 2003 .

*** برگزاری مراسم مهمانی خصوصی با حضور نخست وزیر كشور اندونزی ” عبدالرحمن وحید ” و مسئولین اجرایی شركت کیونت 2002.

***كمك مالی شركت QNET برای تأسیس موسسه خیریه ” سیوا ” ( خانه سالمندان و سالخوردگان ) و شركت در مراسم افتتاحیه موسسه. هند 2001.  

*** از هیأت اجرایی QNET برای شركت در جشن پادشاه كشور تایلند دعوت بعمل آمد و در این مراسم مدال تقدیری بخاطر كمك های مالی به قربانیان سیل تایلند، به شركت QNET اعطا شد. نوامبر 2001. 

*** مایكروسافت از QNET به عنوان نتوركی یاد كرده كه تحت هیچ شرایطی امكان باز داشتن آن نیست و ویجی آن را به اسبی تشبیه كرده كه وقتی سوارش میشوی و دور میگیرد دیگر قادر به پیاده شدن از آن نیستی واگر جواب شما مثبت نباشد ( یعنی كمپانی قابل اعتماد نیست ) پس باید گفت اشخاصی مانند جناب پاپ * رئیس سازمان فائو ( un ) * سازمان فیفا * سازمان بازی های المپیك * بانكها * اشخاص تراز اول كشورهای مختلف و بیش از900 هزار نفر اعضای كمپانی و 120,000,000 IR  فعال در دنیا همگی دچار اشتباه شده اند؟؟؟؟؟